Ghid: Transmitere index Hidroelectrica

Perioada transmitere index Hidroelectrica – Indexul autocitit al Hidroelectrica se poate transmite doar in perioada 20 -26 ale  lunii curente la numarul de telefon 0800800359

Modalitati de Transmitere index la Hidroelectrica

  • Transmitere index Hidroelectrica.  – Transmiterea unui index autocitit la Hidroelectrica se poate face doar in perioada 20 respectiv 26 ale  lunii.
  • Transmitere index Hidroelectrica prin  Serviciul Call Center care  poate fi contactat la numerele de telefon 021 9834 sau 021 9861

În vederea transmiterii indexului autocitit, punem la dispoziția clientului mai multe modalități prin intermediul cărora aceștia își pot comunica indexul autocitit, lunar, în intervalul 24 – 28. Această informație apare pe prima pagină a facturii, precum și în cadrul aplicației iHIdro.

Modalitățile puse la dispoziția clienților pentru transmiterea indexului sunt:

  • apel gratuit la numărul 0800 800 359
  • aplicația iHidro, disponibilă în AppStore sau Google Play Store, sau prin intermediul browser-ului de internet la adresa https://ihidro.ro/Portal
  • portalul Hidroelectrica, disponibil la adresa https://client.hidroelectrica.ro/autocitire

Cum sa Transmit index Hidroelectrica

Perioada de transmitere index autoitit la  Hidroelectrica este 24 – 28 a lunii curente la numarul de telefon 0800 800 359 (APEL GRATUIT). 
Cele mai  eficiente  metode de Transmitere Index Hidroelectrica sunt :

  • transmitere index Hidroelectrica   la lumărul de telefon 0800.800.359
  • Autocitirea contorului – transmiteti Dvs indexul autocitit
  • Citirea contorului de către operatorul de distribuție – din cand in cand un reprezentant HIDROELECTRICA POATE VENI SA CITEASCA INDEXUL

Transmitere Index Hidroelectrica

  • Incepand cu luna februarie, preluarea autocitirilor se realizează în intervalul 22.02.2024-24.02.2024.
  • Indexul autocitit poate fi comunicat doar in perioada 20-26 a lunii curente.

Ce reprezintă codul de client, contul contract și POD pe factura de energie electrică?

Aceste elemente sunt coduri alfanumerice esențiale, disponibile pe facturile de energie electrică, în contractele de furnizare și în aplicațiile furnizorilor, precum iHidro. Ele facilitează identificarea exactă a clienților în sistemele informatice ale furnizorului și sunt esențiale pentru diverse operațiuni, cum ar fi plata facturilor sau modificarea contractului.

Codul de client

  • Descriere: Este un identificator unic pentru fiecare client în baza de date a furnizorului.
  • Unde se găsește: Pe prima pagină a facturii, de obicei în partea superioară.
  • Caracteristici: Are 10 cifre și începe întotdeauna cu cifra „9”.
  • Utilizare: Folosit pentru identificarea rapidă a contului în relația cu furnizorul (asistență, plăți, reclamații).

Contul contract

  • Descriere: Acest cod reflectă contractul de furnizare a energiei electrice asociat clientului.
  • Unde se găsește: Tot pe prima pagină a facturii.
  • Caracteristici: Este format din 10 cifre și începe cu cifra „8”.
  • Utilizare: Este utilizat în operațiuni administrative, cum ar fi modificările aduse contractului de furnizare.

POD 

  • Descriere: Reprezintă codul unic de identificare al locului de consum, atribuit de operatorul de distribuție al energiei electrice.
  • Unde se găsește: Pe factură, în secțiunea detaliilor locului de consum.
  • Caracteristici: Formatul variază în funcție de zona de distribuție:
    • Rețele Electrice Muntenia, Banat, Dobrogea: Cod alfanumeric care începe cu „RO” și are 15 caractere.
    • Delgaz Grid: Cod alfanumeric care începe cu „EMO” și are 10 caractere.
    • Distribuție Energie Electrică România: Cod numeric care începe cu „594” și are 18 caractere.
    • Distribuție Energie Oltenia: Cod numeric care începe cu „594” și are 26 de caractere.
  • Utilizare: Este folosit pentru identificarea exactă a locului de consum în procesele de citire a contoarelor, modificarea locului de consum sau sesizări privind distribuția energiei.

De ce sunt importante aceste coduri?

  • Plata facturilor: Asigură corecta asociere a plăților cu contul clientului.
  • Modificări contractuale: Permite identificarea rapidă a clientului și contractului în sistemele furnizorului.
  • Reclamații și asistență: Facilitează procesarea eficientă a solicitărilor din partea clienților.
  • Identificarea locului de consum: POD-ul este esențial pentru orice operațiune legată de distribuția energiei electrice.

Prin utilizarea acestor coduri, furnizorii asigură o comunicare eficientă și o gestionare rapidă a cerințelor clienților.

Hidroelectrica – Transmitere index hidroelectrica autocitit – Care este intervalul de transmitere a indexului autocitit de pe contor?

În vederea transmiterii indexului autocitit, punem la dispoziția clientului mai multe modalități prin intermediul cărora aceștia își pot comunica indexul autocitit, lunar, în intervalul 22 – 26. Această informație apare pe prima pagină a facturii, precum și în cadrul aplicației iHIdro.

Modalitățile puse la dispoziția clienților pentru transmitere index Hidroelectrica sunt:

Poti Trimite indexul  la Hidroelectrica online sau la telefon Hidroelectrica.

  • Acceseaza portalul Hidroelectrica pentru sectiunea de transmitere index autocitit Hidroelectrica – acces clienti;
  • Instaleaza si utilizeaza aplicatia Hidroelectrica si in sectiunea de transmitere index poti adauga indexul lunar;
  • Poti alege sa transmiti indexul Hidroelectrica la numarul de telefon autocitiri 0800.800.359

Pentru a putea face autocitirea contuarului, este necesar să trimiteți CNP-ul  din contract, pentru validare, urmând  să primiți pe adresa de e-mail, link-ul paginii în care veți putea introduce autocitirea.

Transmitere index hidroelectrica pe platforma web

Pentru cei care preferă transmiterea indexului autocitit prin portalul Hidroelectrica, iată câteva sfaturi utile.

  • După accesarea secțiunii de transmitere a indexului din portal, completează informațiile necesare privind contractul și locul de consum.
  • Nu introduce de mai multe ori CNP-ul dacă nu primești imediat e-mailul cu linkul de confirmare, deoarece este posibil ca e-mailul să ajungă cu o întârziere de câteva ore, iar în acest caz, linkul ar putea fi deja expirat.
  • De obicei, mesajul ajunge în câteva secunde. Dacă totuși nu îl primești, încearcă a doua zi lucrătoare sau optează pentru varianta telefonică.

Lasă un comentariu